Garanție și service

Toate PRODUSELE beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorului. Certificatul de garanție este livrat împreună cu produsul, în cutia produsului ori într-un plic lipit pe o latură a acestuia.

 

Garanția de Conformitate

Garanția de conformitate a produselor oferită de catre RATIOTERM SRL în baza legislației in vigoare. Această garanție este independentă de garanția comercială.

Perioada de conformitate asigurată poate fi de la 6 luni la 2 ani. In acest interval, RATIOTERM SRL îți garantează că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde.

 

Garanția comercială

Prin garanția comercială se asigură repararea gratuită, din partea vânzătorului sau producătorului, în baza certificatului de garanție emis și transmis în/pe cutia coletului sau online.

 

Repararea produselor în garanție

Daca produsul pe care l-ai cumpărat de la RATIOTERM SRL nu mai funcționează, deși toate condițiile de pe Certificatul de Garanție au fost respectate, și este încă în garanție, beneficiezi de reparația acestuia fără costuri.

 

Reparația acestor produse este asigurată prin Service în urmatoarea locație:

1.Service RATIOTERM SRL

Strada Careiului, nr.164., Mun. Satu Mare Tel.: 0261 770224

La această adresă se vor trimite produsele comandate online ce nu pot fi transportate de către dumneavoastră.

Vă rugăm să ambalați produsul cu grijă înainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja în timpul transportului.

In termen de maxim 15 zile, Service-ul va repara produsul și apoi ți-l va înapoia prin curier.

Costurile de transport pentru trimiterea la și de la service cad în sarcina clientului. Clientul are posibilitatea să aleagă orice curier dorește pentru trimiterea coletului la și de la service. Nu se pot expedia colete la service prin Poșta Română.

 

Daca ai respectat condițiile din certificatul de garanție și produsul nu poate fi reparat, ți-l vom inlocui sau iți vom returna contravaloarea acestuia.

După reparare, perioada de garanție va fi prelungită cu numărul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul în care produsul a ajuns în service până când a fost reparat).

 

Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează în termenii și condițiile generale de acordare a garanției nu intră sub incidența celor 15 zile de soluționare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării în service.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.